..
..
..

Re: MODERN WARFARE 2


Home Forums Video Games MODERN WARFARE 2 Re: MODERN WARFARE 2

#30279
Avatar of djdunamis
djdunamis
Participant

@DWORD wrote:

I agree about the content though.. Its basically WW4 started by terrorists. but its realistically how it would go down… well almost. LOL

yeah, I had to answer couple of questons and by the end I was like, just let me play the game already, :lol: So what’s this offensive level anyway, or probably just need to wait and find out. :roll:

@DWORD wrote:

@djdunamis wrote:
yep, I found out last night, since I got my copy yesterday, yay.

started the campaign then played the first spec ops missions. man I’m rusty, could only do the Pit in 50 secs with all kills.

When your ready to hit up spec. ops or multiplayer ping me with a message on XBL.

yep, we can do some spec ops sometime this week. Multi-player I was gonna wait til I played some of the campaign.